Kurs dla dzieci szkolnych klasy 1-7
Od pierwszych kroków aż po swobodną komunikację – nasz kurs języka angielskiego to kompleksowa ścieżka rozwoju dla uczniów klas 1–7. Pomagamy dzieciom budować solidne fundamenty językowe, rozwijać pewność siebie i czerpać radość z nauki. Dzięki angażującym metodom, nowoczesnym materiałom i dopasowanemu poziomowi nauczania każde dziecko robi realne postępy – z lekcji na lekcję, z klasy na klasę.
Spójna ścieżka nauki od klasy 1 do 7
Przygotowany kurs dla dzieci szkolnych to spójna ścieżka nauki języka angielskiego, która rozwija się razem z uczniem – od zabawy w klasach 1–3, po płynne i świadome posługiwanie się językiem w klasach starszych.
W młodszych klasach stawiamy na osłuchanie z językiem, naukę przez ruch, rytm i zabawę. W starszych – rozwijamy umiejętność czytania, pisania, prowadzenia dialogów i wyrażania własnych opinii.
Zajęcia są pełne interakcji, gier językowych, nowoczesnych pomocy dydaktycznych i materiałów wizualnych. Nasi uczniowie zdobywają solidne podstawy gramatyczne i leksykalne, budują pewność siebie w mówieniu i z radością robią postępy z roku na rok.
Ścieżka rozwoju
Klasa 1
Ucząc dzieci z klas 1–3 staramy się, aby każdy rocznik – klasa pierwsza, druga i trzecia – był pogrupowany względem wieku i możliwości rozwojowych. Dzieci z klasy pierwszej mają już pewną wiedzę z przedszkola, zwykle poprawnie reagują na polecenia, mają ogromną potrzebę ruchu i uczą się najchętniej przez zabawę, rytm i piosenki. W tym roczniku skupiamy się na rozszerzaniu słownictwa, rozumieniu poleceń, budowaniu prostych struktur oraz poprawnym czytaniu i pisaniu najprostszych słów i wyrażeń. Nasi pierwszoklasiści uczą się reagować w języku angielskim instynktownie i z radością – bez stresu, ale z pełnym zaangażowaniem.
Klasa 2
Drugoklasiści kontynuujący naukę znają już podstawowe struktury oraz słownictwo z różnych działów tematycznych i potrafią przeczytać proste zdania. To doskonały moment, aby przejść ze słówek i prostych poleceń do pełnych zdań tworzonych samodzielnie – także na piśmie. Gramatyka wprowadzana jest w sposób bardzo przyjazny, często w formie zabaw i gier językowych.
Dzieci uczą się odróżniać pytania od zdań twierdzących, poznają zaimki i podstawowe czasowniki oraz zaczynają mówić o sobie w czasie teraźniejszym. W tej klasie rozwijamy także umiejętność zadawania pytań i odpowiadania w dialogu, dzięki czemu dzieci zaczynają czuć się komfortowo w prostej komunikacji.
Klasa 3
Trzecioklasiści potrafią już tworzyć proste zdania i pytania, opowiadać o sobie, podawać godzinę, datę, i rozumieją teksty słuchane z dużą dokładnością. Czytają płynnie i ze zrozumieniem, a na zajęciach posługują się językiem coraz swobodniej. W tej klasie skupiamy się na poszerzaniu zakresu tematów i struktur, tak aby dziecko potrafiło mówić o szkole, rodzinie, hobby, planach czy pogodzie.
Uczniowie uczą się stopniowania przymiotników, poznają różnicę między rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi, a także wprowadzamy najprostsze formy czasu przeszłego i przyszłego. Co najważniejsze – dzieci nie mają bariery językowej i chętnie angażują się w konwersacje, co czyni je w pełni gotowymi do kolejnych, bardziej wymagających etapów nauki.
Klasa 4
W klasie czwartej dzieci przechodzą z etapu nauki przez zabawę do bardziej uporządkowanego zdobywania wiedzy – choć nadal w sposób przyjazny i wspierający rozwój. Zaczynają pracować z tekstem – zarówno pisanym, jak i słuchanym – na dłuższą formę, rozwijają umiejętność selekcji informacji oraz reagowania językowego w bardziej naturalny sposób.
Wprowadzamy nowe czasy gramatyczne i bardziej zaawansowane słownictwo, a uczniowie uczą się opisywać wydarzenia, porównywać i wyrażać opinie. Ważnym celem tego etapu jest ugruntowanie umiejętności wypowiadania się pełnymi zdaniami oraz rozpoczęcie pracy nad dłuższymi wypowiedziami pisemnymi.
Klasa 5
Piątoklasiści czują się coraz pewniej w używaniu języka angielskiego – potrafią prowadzić krótkie rozmowy, pisać listy i opisywać sytuacje z życia codziennego. To moment, gdy uczniowie zaczynają łączyć różne czasy gramatyczne, stosują tryb rozkazujący, potrafią porównywać i argumentować wybory.
W tej klasie pracujemy nad płynnością wypowiedzi ustnej i pisemnej, zachęcamy dzieci do swobodnego korzystania z zasobów językowych i tworzenia własnych, złożonych zdań. Wzmacniamy pewność siebie i poczucie sprawczości językowej – uczeń wie, że potrafi się porozumieć i nie boi się błędów.
Klasa 6
Uczniowie klasy szóstej bez trudu rozumieją teksty pisane i słuchane, potrafią formułować spójne i logiczne wypowiedzi ustne i pisemne w różnych czasach i stylach. Stosują różnorodne struktury językowe, wyrażają opinie, opisują doświadczenia oraz przewidują przyszłe wydarzenia.
To etap intensywnego utrwalania gramatyki i rozwijania słownictwa w kontekście realnych sytuacji komunikacyjnych. Uczniowie uczą się argumentować, wyrażać emocje i intencje, a także poprawnie reagować językowo w trudniejszych sytuacjach – co przygotowuje ich do biegłego funkcjonowania w języku angielskim.
Klasa 7
Siódmoklasiści swobodnie posługują się językiem angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie – budują wypowiedzi dłuższe, bardziej złożone i precyzyjne. Potrafią płynnie wypowiadać się na tematy społeczne, kulturowe, a także opisywać złożone procesy i wydarzenia.
W tej klasie skupiamy się na szlifowaniu umiejętności językowych i strategicznym przygotowaniu do egzaminu ósmoklasisty, ale bez presji – z poczuciem kompetencji i stabilnych podstaw. Uczeń wchodzi w klasę ósmą z przekonaniem, że język angielski jest jego mocną stroną, a egzamin to tylko kolejny krok, który bez problemu pokona.
Dopasowujemy plan zajęć do planu lekcji dzieci w szkole
Dopasowujemy plan zajęć do planu lekcji dzieci w szkole, zajęcia odbywają się przed lub po lekcjach. Zagospodarowujemy sprytnie „czas świetlicowy”, a Ty rodzicu zyskujesz wolne popołudnia oraz pieniądze zaoszczędzone na dojazdach.
Jak to wygląda w praktyce?
Upoważniony lektor odbiera dzieci z lekcji, a następnie przeprowadza je do sali zajęciowej. Po angielskim dzieci odprowadzane są do świetlicy szkolnej lub do wyjścia, z którego dziecko zostaje odebrane.
Dlaczego rodzice się na to decydują?
Jest to wygodne rozwiązanie dla rodziców, którzy chcą odpocząć po pracy i nie tracić czasu i pieniędzy na wożenie dziecka na zajęcia. Teraz, gdy Ty odpoczywasz, Twoje dziecko cieszy się wolnym popołudniem pełnym relaksu i zabawy.
Umów się na bezpłatną lekcję próbną!
Wypełnij formularz, a My skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić kwestie organizacyjne.
Lub skontaktuj się bezpośrednio:
- biuro@go4progress.pl
- +48 578-135-138
Szczegóły zajęć
w zależności gdzie się odbywają
- Ilość osób w grupie
6-10 osób
- Ilość zajęć w tygodniu
2 x w tygodniu
- Czas trwania zajęć
45 minut
- Ilość godzin w kursie
68
- Wysokość raty do 30.07
261 zł
- Rata wpisowa
150 zł
- Ilość rat
9
- Czas trwania kursu
wrzesień 2025-czerwiec 2026
- Materiały
150 zł (1 klasy 100 zł)
- Termin
dopasowany do planu lekcji
- Ilość osób w grupie
6-10 osób
- Ilość zajęć w tygodniu
2 x w tygodniu
- Czas trwania zajęć
45 minut
- Ilość godzin w kursie
60
- Wysokość raty do 30.07
261 zł
- Rata wpisowa
150 zł
- Ilość rat
9
- Czas trwania kursu
październik 2025-czerwiec 2026
- Materiały
150 zł (1 klasy 100 zł)
W tych szkołach nas znajdziesz
Współpracujemy w wieloma szkołami w Toruniu. Dzięki temu nie będziesz miał problemu z transportem, ponieważ zajęcia odbędą się w sali lekcyjnej Twojej szkoły.
Uczysz się w jednej z tych szkół?
Świetnie się składa, ponieważ bez problemu dopasujemy zajęcia do Twojego planu lekcji
Szkoła podstawowa nr 2
im. Adama Mickiewicza
ul. Targowa 17
Szkoła podstawowa nr 3
im. Jana Drzewieckiego
ul. Legionów 210
Szkoła podstawowa nr 4
im. Bohaterów Września 1939 r
ul. Żwirki i Wigury 49
Szkoła podstawowa nr 7
im. Mikołaja Kopernika
ul. Gustawa Morcinka 13
Szkoła podstawowa nr 8
im. Marii Skłodowskiej - Curie
ul. Ignacego Łyskowskiego 28
Szkoła podstawowa nr 4
nowa filia
ul. Grasera 1
Szkoła podstawowa nr 14
im. Błękitnej Armii
ul. Generała Józefa Hallera 79
Szkoła podstawowa nr 17
im. gen. Józefa Bema
ul. Rudacka 26/32
Szkoła podstawowa nr 24
im. Bohaterów Września 1939r
ul. Ogrodowa 3
Szkoła podstawowa nr 32
im. Armii Krajowej
ul. Kosynierów Kościuszkowskich 11
Szkoła podstawowa nr 12
ul. Strzałowa 15
Szkoła podstawowa nr 27
im. gen. Elżbiety Zawackiej
ul. Turystyczna 19
Uczysz się w jednej z tych szkół?
Świetnie się składa, ponieważ bez problemu dopasujemy zajęcia do Twojego planu lekcji
Zajęcia w Twojej szkole
Dopasowujemy grafik do planu lekcji danej klasy, co pozwala na prowadzenie zajęć nie tylko bezpośrednio po lekcjach, ale również przed!
Jak to wygląda w praktyce?
Upoważniony lektor odbiera dzieci z lekcji, a następnie przeprowadza je do sali zajęciowej. Po angielskim dzieci odprowadzane są do świetlicy szkolnej lub odbierane przez rodzica.
Co to oznacza?
Nie musisz spędzać swojego wolnego czasu na wożeniu dziecka na dodatkowe zajęcia językowe. Wreszcie można odpocząć po pracy, a Twoje dziecko ma wolne popołudnie, czas na relaks i zabawę!
Dlaczego taka nauka jest skuteczna?
Nasi lektorzy są perfekcyjnie przygotowani do zajęć. Nieustannie się szkolimy, więc potrafimy przeprowadzić atrakcyjne i kreatywne zajęcia niezależnie od tego, czy odbywają się w budynku szkoły, czy w naszej siedzibie. Materiały dodatkowe i ciekawe pomoce naukowe towarzyszą nam na każdym kroku. Nie siedzimy w ławkach z głową w książkach, bawimy się językiem i czerpiemy garściami z lekcji.
Metody nauczania
w Go4Progress
Wykorzystujemy najefektywniejsze metody nauczania.
Dzięki naszym metodom i odpowiednio zaplanowanej lekcji uczeń jest w stanie przyswoić materiał 3 razy szybciej.
Metoda Reagowania Całym Ciałem (TPR)
Kluczowym elementem uczenia języka jest ruch. Dziecko, najpierw osłuchuje się z językiem. Potem zaczyna reagować na polecenia odpowiednim ruchem lub gestem. Następnie przychodzi moment tworzenia własnych komend. I tak w prosty sposób dziecko zaczyna używać języka w sposób naturalny. W naszych kursach dedykowanych dzieciom staramy się naprzemiennie stosować aktywności "na siedząco", czyli tzw. "circle activities" oraz aktywności ruchowe.
Metoda bezpośrednia, czyli
pełne zanurzenie w języku
Mówimy do dzieci po angielsku lub hiszpańsku, w każdej sytuacji. Pokazujemy uczniom, że język obcy to narzędzie komunikacji, a nie tylko zbiór reguł. Aż 90% informacji przekazywanych jest gestem, dodatkowo stosujemy pomoce wizualne i dydaktyczne ułatwiające dzieciom rozumienie lekcji. Po kilku tygodniach naszego kursu uczniowie doskonale rozumieją i reagują na język poleceń.
Elementy metody CLIL
Metoda CLIL (Content and Language Integrated Learning) zakłada przyswajanie wiedzy poprzez język obcy, np. naukę geografii po hiszpańsku czy biologii po angielsku. Metoda CLIL kładzie duży nacisk na rozwijanie umiejętności komunikacyjnych uczniów. Jak stosujemy ją w go4progress? Poprzez aktywne uczestnictwo w zajęciach, prezentacje, dyskusje, odkrywanie kultury i geografii krajów anglojęzycznych. Nasi uczniowie rozwijają umiejętności komunikacyjne zdobywając wiedzę z różnych dziedzin.
Muzyka
Śpiewanie piosenek w języku obcym jest jedną z najlepszych metod na utrwalenie poznanych słówek i zwrotów. Dzieci szczególnie chętnie uczestniczą we wspólnym śpiewaniu i pląsach, dlatego właśnie muzyka stanowi tak ważny element naszych zajęć.
3X
Szybsze zapamiętywanie słówek
86%
Wiedzy, zostaje w pamięci na dłużej niż 4 lata
5,5X
Szybsze przyswajanie wiedzy podczas lekcji w szkole
Dlaczego warto wybrać Go4Progress?
Nie powtarzamy utartych i niezdrowych praktyk w nauczaniu języka obcego. Wykorzystujemy metodykę dającą najlepsze efekty w możliwie najkrótszym czasie.
Nauka w innych szkołach językowych
- Zajęcia raz w tygodniu
- Brak ewaluacji postępów
- Tworzenie grup na podstawie wieku
- Korzystanie z luźnych kart pracy
- Zbyt dużo lub zbyt mało zabaw na zajęciach
- Obietnice bez pokrycia „nauczysz się języka w trzy miesiące”
- W ramach kursu odbywają się wyłącznie zajęcia
- Zajęcia dwa razy w tygodniu
- Konsultacje z lektorami + raport osiągnięć kursanta na koniec kursu
- Tworzenie grup na podstawie poziomu
- Zajęcia prowadzone na podstawie dobrze opracowanego programu metodycznego
- Dobrze opracowana struktura każdej lekcji; - gwarancja konkretnych umiejętności po odbytym kursie
- W ramach kursu możliwość wzięcia udziału w licznych imprezach kulturowych oraz autorskim konkursie LINGO
Nauka angielskiego online z Native Speakerem
Native speaker to osoba, która dorastała w środowisku, w którym język obcy jest językiem naturalnym.
Native speakerzy posiadają naturalną wymowę i intonację języka, co pozwala naszym uczniom na lepsze zrozumienie właściwej fonetyki i melodii danego języka. Ucząc się z native speakerem, uczniowie mają okazję do uczestnictwa w autentycznych sytuacjach komunikacyjnych. To pomaga w rozwijaniu umiejętności porozumiewania się w praktyczny i realistyczny sposób.
Umów się na zajęcia próbne i poznaj naszą lektorkę Shannon.

Opinie naszych
uczniów i opiekunów
Nauka języka w naszym Centrum to gwarancja efektów i jakości. Poznaj opinie zadowolonych i wieloletnich klientów Go4progress.
Izabela Szyszka
Jestem bardzo zadowolona z efektów nauki mojego dziecka, wiem czego się uczy ponieważ regularnie otrzymuję informacje. Obsługa w każdej sprawie bardzo profesjonalna i rzetelna.
Marita Olszewska
Świetna organizacja, urozmaicone zajęcia, smaczne posiłki na organizowanych półkoloniach. Na pewno jeszcze skorzystamy z oferty 😀.
Andrzej Bajerowski
Polecam szkołę językową Go4progress – kurs dla dorosłych. Profesjonalni i sympatyczni nauczyciele. Małe grupy dobierane wg poziomu wiedzy uczestników. Swobodne formy wykładów połączone z multimediami i grami językowymi.
Anna Badaczewska
Najlepsza szkoła językowa!! Córka nie może doczekać się kolejnych zajęć. Zawsze wraca zadowolona i uśmiechnięta.😊 Bardzo polecam.
Agnieszka Michałkiewicz
Go4P to szkoła, w której dobrze rozumie się ideę nauki poprzez zabawę – zachowanie właściwych proporcji obu komponentów powoduje, że nauka w GO jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna, a tego chyba oczekujemy zapisując nasze dzieci na zajęcia dodatkowe.
Anna Prochenka-Mazurkiewicz
Super szkoła językowa zarówno dla dziecka jak i rodzica. Interesujące i kreatywne zajęcia przeprowadzane w miłej atmosferze. Duża skuteczność nauczania. Życzliwa i profesjonalna kadra. Polecam .
Karol Rudewicz
Centrum językowe go4progress to nie jest zwykła szkoła językowa. To “angielski dom” dla młodszych i starszych dzieci. Profesjonalni, pełni pasji lektorzy uczą, nie tylko języka angielskiego, ale także przez zabawę przybliżają kulturę i tradycję anglosaską.
Łukasz Grabowski
Wspaniałe zajęcia, profesjonalni lektorzy i zajęcia, z których dzieci nie chcą wyjść. W 100% polecam!!
Dobierz drugi kurs i zaoszczędź
-100zł
Przy zakupie min. 2 kursów
Zapewnij swojemu dziecku lepszy start w szkole
Zapewnij swojemu dziecku
lepszy start w szkole
Zapisz swoje dziecko na bezpłatną lekcję próbną i zobacz jak
z przyjemnością będzie chciało się z nami uczyć.
Najczęściej zadawane pytania
W przypadku dzieci młodszych (przedszkolaków oraz dzieci z klas 1-2) grupy przypisujemy kursanta do jego grupy wiekowej ponieważ na tym etapie najważniejsze jest aby dziecko znajdowało się w odpowiedniej grupie do swojego rozwoju. Wyjątkiem są sytuacje, w których kursant wychował się zagranicą i mówi w języku obcym dużo lepiej niż jego rówieśnicy. Uczestnicy kursu od 4 klasy w górę przed przystąpieniem do kursu zapraszani są na napisanie testu diagnozującego oraz rozmowę poziomującą. Na tej podstawie szukamy najbardziej adekwatnej grupy dla danego uczestnika.
Tak, bezpłatne zajęcia pokazowe odbywają się w naszym centrum zawsze w pierwsze dwie soboty września. Wówczas należy skontaktować się ze szkołą i zapisać się lub dziecko na takie zajęcia. W trakcie trwania kursów od połowy września, każda chętna osoba może 1 raz wejść na bezpłatne zajęcia do wybranej grupy, umowa zawierana jest po zajęciach jeśli kursant podejmie decyzję o zapisie.
Odpytywanie dziecka zwykle nie przynosi oczekiwanych odpowiedzi. Najpełniejszą i najbardziej szczegółową opinię na temat dziecka przekaże Państwu lektor i metodyk obserwujący grupę. Każdy kursant lub rodzic kursanta ma prawo do bezpłatnych konsultacji w każdym momencie kursu.
Jeżeli dziecko jest chore i nie pojawi się na zajęciach opłata za te godziny nie jest zwracana ponieważ lekcja została przeprowadzona. Niejmniej jednak, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszym klientów, w przypadku dłużej nieobecności każdy kursant ma prawo do bezpłatnych konsultacji z lektorem 2 razy. W przypadku pojedynczej nieobecności prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły, omówiony na lekcji materiał do nadrobienia zostanie przesłany mailowo.
Tak, nasi lektorzy od początku mówią do dzieci w języku angielskim. Od pierwszej lekcji staramy się aby przyswoiły jak najwięcej tzw. „clasroom language” co ułatwia nam prowadzenie zajęć w języku obcym. Istnieją jednak sytuacje, w których lektor może wspomagać się językiem polskim, np. w przypadku dyscyplinowania grupy lub tłumaczenia trudniejszych zagadnień gramatycznych.
W ramach kursu oferujemy Państwu 60 lub 68 godzin lekcyjnych podzielonych na 9 lub 10 rat. Zatem rata za kurs zawsze jest stała, bez względu na to, czy wypadnie 6 zajęć w grudniu czy 10 w marcu. Zajęcia w ferie nie przepadają, każda godzina ujęta jest w harmonogramie i dostosowana do harmonogramu szkolnego.
Tak, korzystamy z podręczników wydawnictwa Oxford, natomiast dzieci młodsze 3-6 latki pracują na naszym autorskim programie „Monsters of English”. Podręcznik lub program daje gwarancję dobrze zaplanowanego metodycznie kursu. Nie oznacza to, że dzieci na naszych kursach „siedzą w ławkach”, na pracę z tekstem, profesjonalne słuchanie poświęcamy maksymalnie 15 minut lekcji.